Stallgöra

God middag, eller vad man nu säger så här dags på dagen. Igår var jag iväg på en krogenrunda med ett gäng tjejkompisar, var dock ganska segt men men. Kom hem inatt någon gång, men vaknade trots det ganska tidigt imorse. Drog mig länge för att sedan slänga på mig ridkläder och kila ner i stallet. Skönt att ha allt gjort förutom ridningen redan.. det är riktigt bra gjort för att vara mig ;)

Jag är sugen på att dra in till Gbg och shoppa ytterligare lite nya sommarkläder till Alanya och så.. speciellt eftersom att det är hur fint väder ute som helst! Synd att det stormar så fruktansvärt bara. Problemet är att alla är så lata så ingen orkar åka med mig in, haha.

För hästarnas del blir det följande:

- Känna igenom Mahjong i dressyren, köra lite moment i FEI-programen.
- Testa sitta upp på Martijn och känna lite mjukt på honom, känna om ryggen släppt osv

För min del blir det:
- Powerwalk eller springa.. hm?

Kan se om jag kan hugga tag i någon som är kvar här på skolan nu i helgen, för kanske lite film eller bilder!


Kommentarer
Postat av: Maja - fälttävlansryttare

Riktigt underbart väder är de :) bor du på en skola?

2011-04-09 @ 11:44:55
URL: http://retardriders.blogg.se/
Postat av: viktoria å emma

hejhej , underbar blogg , man verkligen läängtar att få läsa den , har den som start sida såklart ! ..

linn och sofia ni är mina idoler så sjukt fina hästar har ni , ni är duktiga som fasen , ni rider sjukt bra och verkligen är snälla å undebara å söta ! :D

tappa inte bloggandet då jag älskar eran blogg pussar från emma !

2011-04-09 @ 12:42:44
URL: http://whising.blogg.se/
Postat av: Anonym

filma ridpassen :D<33

2011-04-09 @ 12:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0