Sorry för min uppdatering!

Jag är ledsen för min dåliga uppdatering idag. Det har varit mycket i skolan, jag har varit väldigt väldigt trött samt haft mycket i stallet. Det blev longering med inspänning för båda pollarna idag, och båda skötte sig bra. Det har varit storm hela dagen, så tyvärr har inga hästar kunnat gå ut = piggaa!

Ridhuset dånade och lät som om det skulle blåsa iväg, och nästan alla hästar som reds där idag vart helt ifrån sig. Mahjong körde några rodeorundor på volten.. Lillkillen var dock lugn över förväntan, och jobbade riktigt riktigt bra!

Nyss var jag & 5 kompisar ute och powerwalkade ända till Maxi (ligger åt helvete långt bort från oss!). Väl där köpte alla godis - även jag, fast jag lovat mig själv att jag inte får äta det nu eftersom att jag vill gå ner, bli smal o slimmad & tränar som aldrig förr. (Önska kan man) Började powerwalka hem, åt lite - fick total ångest - gav bort allt när jag kom hem.. Känner mig i alla fall stolt som kunde ge ifrån mig det ;) Haha, imorgon ska vi ut också, så det lär väl bli en del kalorier då också, illa. Blir till att endast äta grötfrukost -.-  Ne, nog tjatat om hur jobbigt livet är.

Jag förbereder en bildbomb som jag förhoppningsvis kan slänga upp imorgon! Kram på er!

(Nellie, hoppas du förbereder dig för PA med Eric nu.........)


Kommentarer
Postat av: Jessi

Blir det någon hopptävling för er? Ett mål var väl att hoppa en Lb? :)

2011-04-08 @ 13:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0