Snabbinfo

Föresten, ni som undrar när Linn kommer tillbaka. Hon kommer när hon har tid och ork, alla behöver vi ett break ibland. Hon har alltså inte slutat, utan har en liten paus då hon har mycket för sig och inte hinner med/orkar bloggen. Jag gör mitt bästa för att hålla uppe bloggen så gott det går i alla fall.

Hoppas ni är förstående och fortsätter vara aktiva i kommentarerna och läsa bloggen = skapar mer motivation och idéer för oss! Jag ska fixa bilderna som plåtades på mig & hästarna häromdagen nu, så de kommer inom en snar framtid ;)


Kommentarer
Postat av: corre

du har gjort ett riktigt bra jobb under tiden Linn är borta :) Längtar till filmen om flyingeknopparna kommer upp! :D

2011-04-01 @ 18:43:53
Postat av: Sara

Hoppas Linn känner sig redo och vill komma tillbaka snart, jag tycker annars att du gör ett superjobb med att sköta bloggen själv :) Den är verkligen jättebra!

2011-04-01 @ 20:09:23
Postat av: Dafie

Saknar Linn :( Du är ju grym, men Team SL är ändå Linn OCH Genne... Du förstår ju :P

2011-04-01 @ 21:09:31
URL: http://dafiedencoola.blogg.se/
Postat av: Maja

Du gör ett superjobb, visst saknar man Linn men alla behöver avbrott ibland! Blogga på, vi gillar det! :d

2011-04-01 @ 21:14:34
Postat av: Amanda

Du är grym Sofia, men TeamSL ska vara båda 2 :( <3 Hoppas Linn kommer tillbaka snart, saknar henne!

2011-04-01 @ 22:11:24
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0