Scchh..

Visste ni att jag har fått förfrågan, en gång på msn och en gång på facebook, från två andra olika hästbloggare som frågat om det är okej ifall dem driver/provocerar om mig/sofia/teamSL?
Mitt svar är alltid desamma på det, driv med TeamSL så mycket ni vill - men vi kommer no way att besvara med påhopp tillbaka, som är det dem vill. Besvarar vi deras pikar/provocerande så blir det intressant att kolla tillbaka på den som börjat provoceras blogg. Dock har inte vi den typen av blogg, som bygger på pr-trick som går ut över andra. Men vad gör det oss om vi kan unna andra lite spänning genom att de får driva lite med oss? ;)
Men det här är ju sånt ni inte ser utåt, vilket SPEL bloggvärlden egentligen är. Hur genomtänkta många pikar är, och faktiskt många gånger också innehåller en väv av samarbete mellan bloggare..



Scchhh..




Kommentarer
Postat av: jonna

haha ofta :O

2011-04-08 @ 19:28:19
Postat av: Anonym

Kan inte både Linn och Sofia skriva om vilka bett ni använder bara för skojs skull? om ni varierar osv? :) Skulle vara väldigt intressant!

2011-04-08 @ 20:01:57
Postat av: Nora

Måste bara då säga att jag ÄLSKAR ER BLOGG, det är verkligen den bloggen jag checkar först när datorn startas för dagen, ÄLSKAR DEN, eran blogg är ett måste för mig lix, ni skriver bra och har helt fantastiskt fina hästar!:) Diggar er!:))

Kram/meejj!

2011-04-08 @ 21:06:36
URL: http://hundhast.blogg.se/
Postat av: Cornelia

För det första måste jag bara tacka er för att ni har en så grym blogg och att ni inte tar åt er det skvallerbloggar skriver! För det är så falskt att man bara kan skratta åt det :)



Och för det andra så tycker jag att du och Sofia verkar sååå olika, både på utsidan och insidan, så jag undrar om det är så eller det är bara jag som fått för mig det? :) Tacksam för svar!

2011-04-08 @ 21:35:16
URL: http://ponnybrudar.devote.se
Postat av: Sabrina

frågan är, vad har ni gjort för att bli så kända? ;)

2011-04-08 @ 22:04:51
URL: http://sabrinasoderberg.blogspot.com
Postat av: Nadja

ellerhur för ni provocerade ju inte och gav inte svar på tal (a)

2011-04-09 @ 09:50:26
URL: http://ponnidressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0