Powerwalkat - nu blir det zumba & hästarna

Känner mig stolt, varit ute i ungefär 1h och powerwalkat! Skönt att få komma ut lite och rensa hjärnan och så, här hemma i ödemarken. Mamma vill ha mig hemma i och med att hästarna är hemma, vi väntar ett provsvar från skolan som kommer imorgon, om de fått upprepande smitta eller inte. Beroende på det tar vi ner hästarna någon gång efter det. Jag har massvis med skolarbeten här hemma också, och har nog jobbat mer än vad jag någonsin gjot i skolan totalt, under ca 2 dagar här hemma..

Ett litet break i walkingen ;)

Nu ska jag köra zumba i ungefär 20-30 minuter, träna träna träna!

Sen blir det frukost, klä på sig och köra moppen till hästarna. Undrar vad jag ska hitta på med dom idag? Får nog bli lite mjukt och chill med Mahjong iom att han inte gått när jag varit i kba hela förra veckan, samt Martijn skall mjukas upp i ryggen, får bli longering med inspänning eller liknande. Blir nog prima!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0