Om Linn själv fick bestämma..

Skulle Winnetoos ben växa så han helt plötsligt blev en storhäst med superlånga ben.
Glass skulle bli den nya dieten som gjorde alla kroppar helt perfekta, speciellt Ben&Jerrys.
Lärarna skulle bli störtsköna hippies som chillade på livet en aning mer.
Ponnymorsorna skulle ta tag i sig själva, må bättre över sina egna liv och kunna glädas för andra en aning åtminstonde.
Avundsjuka och skitsnack skulle flytta till månen - och stanna där tills nästa big bang.
Sedan ska jag bli gud, buddha eller någon liknande snubbe, som bor i himlen. Chill.

Tänk vad skönt om jag själv fick bestämma det mesta, vilken ball värld det skulle blivit..
Kanske borde satsa på kung som yrke - eller statsminister?



Kommentarer
Postat av: amanda

hahah :)



2011-04-15 @ 20:37:06
Postat av: sofia

Ja! Statsminister skulle passa dej super!!!!



Kram och lycka till! :)

2011-04-15 @ 20:55:48
URL: http://sofiamagnbrant.blogg.se/
Postat av: Nellie

Helt rätt ;)

2011-04-15 @ 21:43:15
Postat av: Lina

Heeelt OT men jag måste fråga en sak. Nu är jag visserligen hela 21 år gammal,så det kanske är därför men jag kan verkligen inte förstå vad som i din gamla blogg (lalabloggen) som var så provocerande? Exakt VAD var det ponnymorsorna gick igång på? Nu läste jag visserligen bara din gamla blogg nån enstaka gång men jag tyckte den såg normal ut, en vanlig ung tjej som brann för det hon pysslade med liksom. Iofs vet jag att ponnymammor kan vara ett släkte för sig...

Ah jag fattar inte, fick ponnymammorna ligga för lite så de var tvungen att ta ut frustrationen på nån eller vad?

Haha jaja, lycka till på tävlingen nu, kick some ass :)

2011-04-15 @ 21:57:02
Postat av: Moa:)

Diggar er blogg;) Tkr de é så jäkla kul med folk som har såna drömmar och verkligen kämpar för att få dem att gå igenom, Keep Going:P

2011-04-16 @ 15:16:05
URL: http://horsesinlife.bloggplatsen.se
Postat av: Amanda

Ja, bli gud och bestäm alla dom sakerna! ;) haha håller med, speciellt om skitsnacket!!!!!

2011-04-16 @ 16:49:58
URL: http://iamequestrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0