Morning!

Precis duschat av mig efter en jobbig morgonspringtur i storm och regn! Men nu känner jag mig förtjänt av lite frukost i alla fall, så det var väl värt mödan för lite mat ;)

Jag förstår inte själv hur fasen jag kunde komma upp 06.20 för att springa, något har verkligen satt sig snett i min skalle. Men bra är det! Om tjugo minuter börjar jag skolan med stalltjänst.. suck!

Vi körde föresten ner hästarna till skolan igår kväll. Allt verkar grönt här nere nu, så det var dags att plocka hit dem. Behöver få tillgång till ridhus och mer träning nu, 2 veckor kvar till första nationella med Mahjong och vi "luffsar" runt och är inte igång för det egentligen, så det är bara till att hårdträna nu!


Det var en del som ville se mer bilder, så jag kanske ska ta och slänga upp dem? :)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Oj va hurtigt! Duktgt av dig! Fattar inte hur msn lockar fram motivationen i sig! Jag äger nog ingen sån >.<

2011-04-06 @ 09:23:48
URL: http://Http://www.lbrantsberg.blogg.se
Postat av: Jossan

Oj! Bra jobbat :) Jag skulle också vilja kunna komma upp och springa.. Men det går inte för mig!



Ja! Lägg upp bilderna :D

2011-04-06 @ 10:55:00
URL: http://goodness.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Duktig du är - BRA rutiner! Tänk vad god frukosten är som man har förtjänat lite extra!



/ Eleonor

2011-04-06 @ 11:04:29
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Elin

Creeeed för din springtur, bra jobbat :D

Klart vi vill se bilder ;)

Men du.. Kan du inte skriva mer om tävlingen? Vart är den någonstans, vilken klass osv?:D



2011-04-06 @ 15:27:52
Postat av: fanny

kan vi inte få se film när du gör flyinge knoppar ?

2011-04-06 @ 16:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0