Linn @ B-ponny?

Tjenixen!
Tänkte nu bjussa på lite bilder från dagens träning och ridning av Nellie's ponny Thonna. Hon kom förbi och vi körde en liten träning, och jag satt även upp och kände igenom hennes B-PONNY lite, haha! Det gick i vilket fall som helst suveränt för Nellie, som är så rolig att hjälpa, hon vill verkligen lära sig och suger i sig allt man säger - good girl!

Enjoy nu då, jag får knappt plats på varken ponnyn eller i sadeln - men fin är hon!






Ser ni benskyddens storlek eller? haha, jag dör vad gulligt!



Bild på Nellie och Thonna också, som förövrigt klippte 105 cm utan problem idag, bra jobbat tjejer!
För er som inte vet, så har Nellie en blogg hon med, som ni säkert kan hitta fler bilder och annat på senare - nellieberntsson.blogg.se :)



Kommentarer
Postat av: Natalie

Du såg ju inte änns stor ut på thonna !

Du e helt perfekt tjejen ;) Du ska vara stolt över dig själv. <3

2011-04-10 @ 20:13:57
URL: http://thisisthetimeinmylife.blogg.se/
Postat av: klara

tycker helt ärligt att du inte ser sådär överdrivet stor ut på henne :) Jo visst, korta stigläder och så man ser ju att du ska ha en större ponny egentligen om du förstår vad jag menar ;) Men ändå tycker jag inte att det ser så farligt ut :)

2011-04-10 @ 21:00:07
URL: http://[email protected]
Postat av: Ida

Du ser ju inte alls stor ut på henne! :) Det är ju jättebra att du kan hjälpa Nellie :)

2011-04-10 @ 21:07:20
Postat av: karin

det såg fint ut :) men varför monokroma bilder?

2011-04-10 @ 21:57:22
URL: http://karinviktoria.devite.se
Postat av: Anonym

du skrev ju något om att bloggen var lite trist och jag har en massa förslag som kanske kan vara något, som iaf gör bloggen lite roligare!:)



1. (som i schalalaaolsson) du lägger upp bilder och berättar lite om de ponnyer/hästar du ridigt och tränat osv.

2. Du gör samma sak som ovan men lägger upp bilderna efter "fräckast färg", "mest lik dina hästar" osv.

3. fotar gården osv

4. Lägger upp sommarbilder

5. Fotar dina grejjor du har till Winnetoo ;D



bara förslag förstås!;)

2011-04-11 @ 15:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0