Höglandabloggen..

OS hoppning på Höglanda 2011..  Och vem är Nicholai's Bilbo och vem är Stampe? Kommer Agnes, Emelie & Linda få stanna kvar i huset eller röstas ut av läsarna? Det är frågan.. Bloggen som allt kretsar om, 20 tjejer som bor i ett enda hus och går på Sveriges Ridgymnasium - www.hoglanda.blogg.se

Mahjong skulle startat OS med John Whitaker (som ni kommer att höra på filmen och ser på startlistorna på Höglanda-bloggen, men tyvärr fick de stryka sig pga vädret. Kände att jag var tvungen att berätta detta här lite seriöst.

Ni måste gå in på bloggen och titta på OS-filmen som några av mina kompisar gjort och klippt ihop, jag skrattade så jag grät om jag ska vara ärlig, så fruktansvärt fula hahaha! Men grymt vare!


Egentligen är jag ganska dum som länkar er bloggen, eftersom att minsta lilla som jag gör och kanske inte kommer ut på den här bloggen, ja det kommer där - av de andra jäkla tjejerna! Haha, min egna lilla skvallerblogg? ;) ..



Kommentarer
Postat av: CARRRROOOO

HAHAHAAHA asså seriöst jag dööööör.. dom e fan sjuka i huvet xD för mycket fritid alltså ...

2011-04-03 @ 19:44:29
Postat av: Johanna

Haha jag typ sträckläser den hela tiden. HAHA den är bäst :D

2011-04-03 @ 20:50:09
URL: http://skooogsmullarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0