Dressyrlektion

Idag stod det dressyr på schemat, och jag tog med Martijn på ett lite kortare pass. Skönt att Anna (vår tränare) kunde kika lite på honom även fast jag körde litet eget race runt om övningarna som de andra gjorde. Han kändes mycket bättre redan idag, 3:e gången jag rider honom nu efter dessa veckor då han lossat på ryggen.

Imorgon får det bli prommis, och i övermorgon får det bli lite longering/tömkörning :D


Lovisa & Gullan, Martijn samt Martina & Wilma i bakgrunden.
Pluttis! Om ni undrar varför jag har grimma så sprang jag in i stallet och tog av träns + benskydd medans de andra avslutade sin ridning, då jag var klar en stund innan dem. Skönare att slippa ha massa extrasaker på sig?

Nu har jag vräkt i mig mat och godis, som jag inte får, vilket också bidragit med att jag har världens jävla ångest just nu och skulle kunna tänka mig att skära bort halva magen eller springa i 8 timmar för att straffa mig själv, men så långt ska vi inte gå. Det regnar och är äckligt väder ute, vilket gör det så mycket tråkigare med motionen också.. men det får väl bli zumba eller något roligt inomhusaktivtitetsaktigt istället :D

Ska ut och promenera med tjongalongen en sväng senare också, då får det fasen bli uppehåll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0