Äntligen hemma!

Dagen har varit fullspeckad! Från att igår kväll åka till Linn för att bli bjuden på tårta, myskväll & en underbar vän...
(Titta vad gulligt Linn gjort till mig, ha?)

Tills imorse då vi tog oss till Stenungsund, frukoståt på Expresso House..

.. Och efter det tog jag tåget till Uddevalla, mötte upp min kompis Emmie och drog vidare ut till ett köpcentrum här hemma.

Det blev som vanligt en del shopping som det brukar bli när jag hamnar i ett köpcentrum. Men det är alltid behövligt att uppdatera sin garderob, och jag ska ju faktiskt till Alanya om 1 månad ungefär.. måste ju ha lite nytt! ;)

Håller på att klippa bort lite på v-bloggen från igår med mig & Linnsan också,
den var för stor för att ladda upp direkt haha. Men ni får den om en stund!




Kommentarer
Postat av: nelly

hej :) jag undrar om du kan berätta hur du gör när du ska tävla och du har dina hästar på skolan , för jag står och vacklar mellan varberg & kungsbacka ridgymnasium för jag har en 6 årig d-ponny som jag tävlar mkt med .. men varberg ligger närmre än kungsbacka men det är det att det inte ha ngt internat och ni verkar ha det så kul på höglanda ! men har ca 13 mil till kungsbacka , så jag undrar . hur gör dina föräldrar när du ska tävla ?? kommer dom och hämtar dig ?

kan man samåka med andra ryttare på skolan ?

finns det några ponnyryttare som hoppar som man isf kunde åka med ? :)

väldigt väldigt tacksam för svar :)

2011-04-03 @ 18:21:14
URL: http://ccchipper.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill gärna se bilderna :)

2011-04-03 @ 18:23:50
Postat av: nelly

btw , det är jag som har harry junior ( köpt av sissel ) :)

2011-04-03 @ 18:26:47
URL: http://ccchipper.blogg.se/
Postat av: jennie

lägg upp bild på det du köpt? :)

2011-04-03 @ 19:19:02
URL: http://linneaochjennie.blogg.se/
Postat av: emmie

haha söta ! ;)

2011-04-03 @ 20:08:13
URL: http://dressyrfjollorna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visa bild på vad du köpt sen! :)

2011-04-03 @ 20:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0