Kul med feedback!



Vad kul att du lagt märke till detta och säger vad du tycker är bra också!:D

Jag håller med dig till 110 % att det är så himla tråkigt med alla dessa hårda ord och idiotförklarningar på bloggarna fram och tillbaka. Jag vill verkligen att ni ska fråga mig och det är något ni undrar över istället för att bara anta. Det är roligt att få besvara era frågor!=)

Dock upplever jag många gånger att man får kommentarer med en lite grinig "under mening" men istället för att ta åt mig och komma i försvarsläge som du också nämner så försöker jag att inte tro att personen menar eller vill mig illa. Utan jag svarar i en trevlig text med vanlig fakta ändå - då har jag även märkt att stämingen hos personen som skickade iväg frågan ändras och det blir en mycket roligare blogg!

Men som sagt, det är så himla kul att få höra av er när ni lägger märke till något sånt här - att ni faktiskt kommenterar och berättar att ni tycker så också. Då blir vi gladare och uppdaterar allt - bloggandet är ett eget litet kretslopp ;) hihi.


Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHAHA syftar hon på Sofia Genne eller vad? :O XD

2010-11-29 @ 21:15:04
Postat av: clara

guuuudddd, gissa vem som är glad!

kan inte fatta det här. Klickade just in på denna blogg, och man möter er. Mina idoler. Drömde igår om att ni startade en blogg. och jag fick träffa er och nanannana. Linn & Sofia vill bara att ni ska veta att ni är mina idoler rakt igenom punkt slut!

rock on girls.

2010-11-29 @ 22:19:39
URL: http://karlssonclara.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej, tänkte bara fråga om ni kan lägga ut hur ''ett vanligt'' träningspass ser ut för er? :) vad ni tänker på, tränar extra mycket på o.s.v. :)

ÄLSKAR ERAN BLOGG!

2010-11-29 @ 23:06:51
Postat av: Sofia Genne

Elin: Vi skriver mycket om hur passen har varit, dag till dag, för de är ju så varierande! :)

Clara: Gud vad kul att höra! Tack! :D

Amanda: Hahaha, jag är Sofia Genne och driver ju denna bloggen tillsammans med Linn, så nej troligen inte mig xd jag har samma stuk som linn när jag svarar på kommentarer :)

2010-11-29 @ 23:18:08
URL: http://teamsl.blogg.se/
Postat av: Patricia

Mer uppdatering om ridpass! Bilder på eran utsrustning och lite sån information? :D

2010-11-30 @ 08:03:42
URL: http://minponnyochjag.webblogg.se/
Postat av: carro

Nej Genne, du är ganska tyken ibland.

2010-11-30 @ 09:22:36
Postat av: Sofia Genne

Patricia: Vi får försöka fixa detta! Jag har inte mina hästar hos mig just nu och därför kan jag inte skriva om dagens ridpass :)

Carro: Oj, de va nåt nytt :) det beror nog dock på vad som frågas, vem som frågar och vart!

2010-11-30 @ 09:59:50
URL: http://teamsl.blogg.se/
Postat av: jonna

Hej!

Måste få skriva att ni är nog dom trevligaste bloggeskorna, ni är glada och skriver som NI tycker och tänker och skiter i va andra tycker.

Ni är riktigt härliga tjejer, så en stor tumme upp till er alltså, eran blogg är underbar! :)

2010-11-30 @ 14:27:41
URL: http://jonnaanderssson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej på dig också Jonna, och tack för berömmet! Då får man verkligen lusten att försöka komma på bra o intressanta nya inlägg :D

2010-11-30 @ 15:10:16
URL: http://teamsl.blogg.se/
Postat av: carro

Jag menade inget illa Sofia, men ibland kan du uppfattas som väldigt kort och verkar misstolka frågorna ibland. Men mycket duktig är du i varje fall och känslan för dina ponnyer beundrar jag.

2010-11-30 @ 20:25:55
Postat av: Sofia Genne

Carro: Ingen fara :) nu har jag fått höra att någon tycker så, så de är väl bara att tänka på så jag inte råkar göra de ngn mer gång om jag gjort de! :) naw, tack!

2010-11-30 @ 21:44:30
URL: http://teamsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0