Finns det någon mer en mig som..

..älskar bilder på våra underbara fyrbenta vänner när dom busar och har max två ben i marken..?
Det finns inga roligare bilder en just bilder där hästar bockar/sparkar/skjuter/stegrar!

Vet ni vad vi gör?
Ni skickar in era roligaste "bus-bilder" på er och eran ponny/häst - MAX en per person. Sedan kommer jag i slutet av veckan välja ut dem fem bästa/roligaste bilderna enligt mig och så får ni fem varsin länkning?=)

Markera Mejlet med: Bus-bild
Skicka endast en bild, namn på dig och hästen och även en bloggadress.

1000 st nya läsare till eran blogg skulle väl ändå inte sitta fel?





Winnie var mycket stolt efter en tredje placering i andra klassen efter att ha slängt in sin ryttare i väggen i första klassen..


Bild på Cicci & Adrian (min "trevliga" första ponny) när hon fick testa honom ;)


och nej, bilden är inte photoshopad - jag har ett grimskaft i handen på andra sidan :D


Winnie har ibland lite svårt att acceptera att han är ett fyrbent djur som borde gå på alla fyra benen..


Det hade ju varit tråkigt att riva ett så stort hinder - bäst att ta i!


Charlotte som jag tävlade 2009 - den hade feta problem med att gå på fyra ben vill jag lova!


Till den trevliga första ponnyn Adrian igen!








Han brukar även kallas för stallets stuttsboll..


Kommentarer
Postat av: Ebba

Haha, diggar bilderna på Winnie i hagen! Grymt skön ponny;D

2010-11-29 @ 19:57:49
Postat av: sofia

Fräckt att du har så många bilder på honom när han stegrar/inte har några ben i marken xD btw, grymt nice blogg :D

2010-11-29 @ 21:21:28
Postat av: Lisa

Tycker sånt här är jättekul, gör gärna mer av det om ni vill! Riktigt fin blogg ni har fått :) Och riktigt fina bilder på dig och Winnie! :D

2010-11-30 @ 18:04:56
URL: http://lisajohanssoon.blogg.se/
Postat av: Geronim ~ kolla in bloggen

haha ja väldigt hoppiga hästar :D

2010-11-30 @ 18:53:29
URL: http://geronim.blogg.se/
Postat av: nellie

winnie är så jäkla fin på den bilden han stegrar

<3<3 nellie puss<3<3

2010-12-02 @ 19:01:47
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0