Dressyr träning

Får bli en snabbis update från min sida, för idag är det dressyr för Maria som står på schemat!
Perfekt när han precis slagit till med det årliga vinter dampet, nu får min kära tränare något att bita i ;)

Vi hörs självklart ikväll!
Ni vet väl att vi diggar er enormt? Bästa läsarna på att kommentera och vara delaktiga i bloggen ni läser ♥


Titta vilken söt bild jag hittade! Innan en träning i stenungsund för Björne Carlsson så träffade jag Sofia som var där för att rida igenom Mahjong inför tävling på lång bana =)
Mahjong Winnetoo Obelix


Kommentarer
Postat av: tove

det blir ju roligt att kommentera när ni skriver så bra inlägg ;D

2010-11-25 @ 16:36:30
URL: http://tovedanielsson.blogg.se/
Postat av: Erica

ÅÅH älskar verkligen eran blogg.

denna sammanslagningen måste vara bäst, Sofia följde jag på hennes blogg och tyckte att den var super, och dig Linn dig var jag helt beroende av sen slutade du och jag trodde jag skulle dö!

Ingen blev nog lyckligare än mig när du och Genne startade denna!

Keep on the good work säger jag bara! :D

2010-11-25 @ 17:07:49
Postat av: linnea

Är det Obelix som Ellior äger? :D

2010-11-25 @ 17:37:52
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: Julia Gustavsson

Riktigt fin blogg ni har!

2010-11-25 @ 19:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0