Totalrensning

Sitter och rensar min dator, finns så enormt många filmer, korta v-klipp och bilder på min stackars lilla fyrkantiga skärm, så det känns inte helt snällt mot den. Så när jag ändå är hemma och är sjuk så kan jag lika gärna rensa och bränna massa saker, så att det blir lite luft för den, haha.

Hittade en snabb film från i sommras, när mina hästar fick byta sommarhage, och blev jääätteglada!
Här visar de upp lite hur snygga de är, utan ryttare på ryggen!

Visst är det kul när hästarna visar sån glädje, och sätter lite sprett på sig själva?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gud vilken trav dom har !! :o

älskar martijn! :D kan du inte lägga upp en film, där du uttalar hans namn ? SÄger man MARTIN eller martajn ? :P

2010-12-17 @ 18:47:12
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0