Tidsinställda bildbomber

Rubriken får tala för sig själv. Jag ska iväg ikväll och valde att lägga upp tre olika inlägg med bildbomber på var och en utav ponnysarna. Då blir det lite jämnare update här under kvällen - så håll koll ikväll ;)

Fick en fråga jag kan svara direkt på med -
"varför fick inte Silvia vara med?"
Svaret är det att vi fotade ponnyerna lösa i paddocken vilket inte skulle gå med Silvia ;) Hon har inte huvudet på skaft som ponnysarna utan hade säkerligen ramlat, hoppat ur, kraschat i staketet eller något liknande.. ^^ Min knas sessa fick stanna hemma i hagen istället :') ♥

Tänkte att jag bjussar på lite smakprov tills vidare!


Pontus
Våran älskade lilla pensionär ♥


Misty Light "Max"
Min lilla systers ponny :)


Winnetoo "Winnie"
Han vet ni väl vem det är vid det här laget? (a)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad söt Pontus va :D hur gammal är han? :)

2010-12-25 @ 15:27:13
Postat av: rebecka johansen

pontussssss :( <3

fyfaan vad jag saknar han :(

2010-12-25 @ 16:08:25
Postat av: linnea - En ponny ryttare

Jätte härliga bilder. Men en sak undrar jag, varför har så många benskydd på sina hästar i hagen/paddoken? Jag vet ju att det är för att dom inte ska skada sig det är ju bra, men varför använder just du det? :) Tacksam för svar ;)

2010-12-25 @ 16:53:14
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: Andrea

jag kanske är helt efter men har ni inte kvar Goldfever? :)

2010-12-25 @ 18:01:40
URL: http://andreablixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0