Tidigt uppe!

Nu är jag tidigt uppe fast det känns som om jag skulle behöva sova ungefär 5 timmar till ;)
Äsch, har man hästar så har man!

Nu ska jag gå ut till stallet och fixa och dona. Mocka, lägga upp foder, packa hö, borsta av ben och kratsa hovar osv. Jag älskar att hålla på i stallet, ända stället man kan vara helt lugn liksom. Sedan ska jag dock iväg så ridningen får jag ta sedan.

Får se hur updaten blir idag för nu ska jag till stan och sedan rida och sedan iväg igen ikväll. Som sagt är mina scheman mer pressade en vanligt just på helgerna (a)

Men ni får hoppas på lite roliga tidsinställda under dagen! Jag ska göra mitt bästa :)


Min saknade älskade prinsessa :'(


Kommentarer
Postat av: ida

<3

2010-12-04 @ 12:51:23
URL: http://idaasoderberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad heter den hästen? :) söt iaf

2010-12-04 @ 13:00:12
Postat av: louise

hur gör man tidsinställda inlägg? :)

2010-12-04 @ 13:30:46
URL: http://eesiuol.blogg.se/
Postat av: Anonym

detta är min nya favoritblogg!!! de första jag kollar när jag startar datorn!! =D

2010-12-04 @ 20:56:49
Postat av: Anonym

vad heter hon?

2011-01-13 @ 08:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0