The time is colder now..

Mamma och Majsan longerar hästar för fullt i repgrimmor (deras nya hobby efter att horsemanship människan var här..) hihi. Jag har lämnat lite julklappar med pappsen och gjort Winnies favvo desert som han ska få när han kommer in -
* Två rivna morötter
* Ett rivet äpple
* 1 dl äpple juice
Haha, ja, jag är barnsligast av alla!

Jag hoppas verkligen att ni alla får en toppen julafton, så hörs vi mer imorgon!



Nu får jag sätta fart att fixa mig innan allt folk kommer!
Det hade ju varit trisst att se ut som ett osminkat skabb med mössa och halsduk och självfall i håret hela dagen, men det är en mysig outfit såhär på förmiddagen ;) Haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ditt hår är MYCKET finare när det faller sådär, annars ser du ut som en barbie :(

2010-12-24 @ 13:56:20
Postat av: Ida :)

Ditt hår är jättefint som det är :O

2010-12-24 @ 14:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0