Tävlingsterminen 2011!

Jag är såhääääär glad just nu! Satt och kollade över tävlingsterminen 2011, och började skriva upp en del tävlingar för att för första gången i hela mitt liv ha det lite strukturerat och redan planerat/nerskrivet! Nog för att en del säkert kommer till, och en del tas bort, men jag fick till en bra början i alla fall!

I alla fall, det var sjukt mycket tävlingar - och väldigt många nationella! Man får ju åka väldigt långt för att komma till nationella, men i år är känns det som att det är ännu fler, och fler lite närmare också, inte bara i Skåne & långt uppåt landet, gud vad kul!

Förhoppningsvis är Mahjong fit for fight för första starten som blir en nationell, redan i början av Mars..
Om jag har kvar Martijn, så kommer jag troligen att ta ut honom på några tävlingar, men inget är säkert. Men jag har i alla fall skrivit upp de jag planerar att åka på/tycker är intressanta, och med vilken häst. Givetvis kommer jag inte att kunna åka på alla. De jag har markerat med en röd ton är de tävlingar som är viktigast för mig i nuläget/tävlingar som jag inte vill missa/inte stryker i första hand.

Här är min tävlingskalender än så länge:


Som ni ser - redan 11 nationella bara första halvåret! En del ligger riktigt långt bort, åkte land och rike förra året för att komma till alla nationella, haha! Tråkigt nog kommer fyra nationella på raken under Juli-Augusti, vilket nog blir alldeles för mycket, det är ju trots allt alltid meeting i princip när det är nationella, så räkna med 4 helger med 3-4 starter varje helg, och tänk in nationell nivå - riktigt mycket och krävande blir det. Så ev får man ju dela upp det där till något rimligt. Karlstad tänker jag inte missa.. Jönköping ställde in förra året, så det vore kul att åka på! Dagstorp är underbart, frågan är om det är derbyt eller inte? Kommer ju mer info senare om alla tävlingar, och ev ändringar osv så vi får väl se!

Jaja, tagga ett förhoppningsvis riktigt roligt tävlingsår 2011! Mitt sista ponnyår <3

Kanske kommer jag till din klubb/nära din stad och tävlar?
Ja, ni ser ju min tävlingstermin i alla fall - väldigt utspritt i landet!

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Kul att du kommer till Mantorp! Då ses vi där! ;) :)

2010-12-16 @ 22:32:48
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Sarah

Du måste komma till Mantorp! :D

2010-12-16 @ 23:22:17
URL: http://tophorses.blogg.se/
Postat av: Anonym

eslövs ridklubb har nt ponny dresyr:( bara KM på våren och en på hösten

2010-12-17 @ 06:08:47
Postat av: Anonym

Vilken klass kommer du att tävla med Martjin i på LjRk?

2010-12-17 @ 07:33:37
Postat av: lovisa arnegärd

Jönköping ligger nära där jag bor, kanske kommer & kollar då :D Hade vart roligt att se er irl ;)

2010-12-17 @ 08:44:05
URL: http://lovisaarnegard.blogg.se/
Postat av: marie

hur har du råååd att åka på så mycket/stora tävlingar och även de som ligger så långt bort? :) tycker det är skitkul att du har arab :) de sticker ut lite ur mängden - älskar det :D

2010-12-17 @ 14:21:11
Postat av: Ingrid

Inspiration från Genne ... hahaha (a)

2010-12-18 @ 15:15:37
URL: http://dressyrmupparna.se
Postat av: Frida

fan att du inte kommer till nääs :D

får man inte tävla ponnydressyr tills man är 20 ? :O

2010-12-19 @ 18:54:49
Postat av: GABBIS

du bangar inte dressyren på torslanda!!!!! :):):)

2010-12-19 @ 21:54:05
Postat av: Sofia Genne

Kul att så många av er bor "i närheten" dit jag troligen kommer! :D



Marie: Min underbara mamma betalar tävlingarna åt mig.. men man får se till att prioritera, för som du säger - det är svindyrt :(

2010-12-20 @ 00:54:27
URL: http://teamsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0