Tar sikt mot Kungsbacka

Nu ska jag dra mig neråt till Kungsbacka igen - med hästar! Över 1 månad sedan hästarna var nere i kba. Mahjong har stått 2 nätter i det nya stallet, under Lag-SM 2010 då det gick på en klubb bara 20 minuter ifrån oss på skolan. Martijn har inte varit inne i det nya, så vi får se vad han säger..

Spånade och gjorde iordning boxarna förra veckan, så de är redo att ställas in pollar i i alla fall :D Hoppas nu att vi kommer iväg utan att köra fast eller fastna i snöstorm!

Hade underbart sålänge!
Kramaar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heei !!

Vad kommer du att jobba med när du har gått ut gymnasiet ??

2010-12-03 @ 23:05:03
URL: http://jasminehugo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul! :)

Undrar som Jasminehugo frågade, vad tänker du jobba med när du har gått ut gymnasiet?

2010-12-03 @ 23:25:59
Postat av: Amanda

Jag kom och tänka på stallet.se och tänkte direkt på askmoln stallet du hade med Cecilia. Jag bara undrar, vart tog hon vägen? x) Liksom dig har man alltid sett lite här och var på bdb och sånt men Cecilia bara försvann xD Vad gör hon nu för tiden igentligen?

2010-12-05 @ 00:59:27
URL: http://ponnibrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0