Svar på kommentar

Nu vet jag att det blir många "svar på kommentar inlägg" men ni ber ofta om svar i inlägg och då slipper man frågorna så många gånger. Tycker ni att det är bra eller dåligt att ta upp frågor i inlägg såhär.?



Självklart kan jag svara på det ;) Även om jag inte tycker om att prata om just det här så mycket, det blir så fel, eller det känns så fel hur man en uttrycker sig om det. Det har blivit en "ego/snobb" stämpel att prata om just detta känns det som. Kanske bara jag som är alldeles för försiktig som vanligt :P

Jag vet inte riktigt om jag vill säga att jag ÄR modell eller JOBBAR som modell. Modell är ju ett lite speciellt "yrke" och aa, för min del kommer det verkligen bara vara något vid sidan av isf. Men jaa, jag är med i stockholmsgruppen som är en seriös stor Modellargentur och dom har letat upp mig.. Så kalla det vad du själv vill, men det är klart att man kan väl säga att jag ÄR modell även om jag själv inte väljer att uttrycka det så (a)


 


Kommentarer
Postat av: Ebba

Vad söt du är;)

2010-12-01 @ 17:45:46
Postat av: Anonym

Tack för svaret. Sjukt vacker du är

2010-12-01 @ 20:06:24
Postat av: Patricia

Jag tycker det är jätte bra med svar på kommentar inlägg :D

2010-12-01 @ 20:37:35
URL: http://minponnyochjag.webblogg.se/
Postat av: NELLIE

Linn Linn Linn.

DU ÄR VACKER så vaffö ursäkta sig för det lixom.

Hade du vart en kille som vart söt/snygg & duktig på den sport du gö...så hade alla lixom ba...shiiit va grym han e den killen & ingen hade sagt nåt.

Men NU..ba fö du e tjej???

Hallåååå.....ska du skämas fö de då??

NEPP NEPP NEPP

Fö tjejer blir det EGO / SNOBB grejj..men om d vart typ en kille hade de vart...wooow duktig han e...o snygg me!!!!



Vi tjejer ska INTE ursäkta oss.

Man kan va söt & duktig & DET BJUDER VI PÅ!!



Puss på dig vacka LINN

2010-12-01 @ 21:28:17
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag tycker det är bra med svar på kommentar-inlägg, fortsätt med det!

2010-12-01 @ 21:52:37
Postat av: Stella

hur "upptäckte" dom dig om man kan säga så? sen tänkte jag också på vad du typ äter, hur du tränar för du ser skitsmal (och tränad) ut på sommarbilderna i något inlägg nedanför haha :)

2010-12-01 @ 23:24:35
URL: http://dufina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0