Snabba svar på snabba frågor

Vi fick in lite frågor från er, som jag tänkte svara på!

Har era hästar nått skydd på natten? Vad har dom då och varför har dom det i såna fall ??:)
Svar: Under natten har mina hästar under vissa perioder back on track runt om benen, antingen lindor eller "benskydds" liknande. Mahjong har även ett back on track fleecetäcke, och ibland en ryggvärmare (back on track det också).

Old pic

Vad har ni för kameror?
Svar: Vad jag vet så har Linn en vanlig kompaktkamera, och jag har två system, en Nikon D50 & en Nikon D300. (Jag jobbar som hästfotograf, dock blir det mest plojbilder till bloggen givetvis, och inte fotomässigt "fina" bilder kanske..) www.sofiagenne.se är min fotohemsida iaf.



Vad har du för stövlar?

Svar: Det är ett par italienska läder. Köper alltid läderstövlar av ett italienskt företag :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gillar dina stövlar vart beställer du dom :)? vilken hemsida osv? (:

2010-12-16 @ 14:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0