Nytt träns

Letade upp en internet bild på mitt nya träns så ni kan få se :)
Tycker det är så fint att ha ett helt natural med liksom, vanlig nosgrimma och inte massa blingbling (sedan kan man ju alltid sätta på sånt om man blir sugen, t.ex byta pannband osv). Men jag har så många fina bröstor och sånt som jag inte haft något träns i samma brun till, så det var gött att hitta detta.

Jag är dessutom helt galen i bland annat träns, tror jag just nu har nio snyggt ihoprullade träns som jag använder, sedan MASSA fler i lådor.. ;) Alla med olika nosgrimmor och bett. Det är bra att variera ju, och jag älskar att variera i utseende med så det går ju bra ihop det där med träns.

Nya tränset:


Älskar när snokrämmen är fäst på det sättet med, ser mycket snyggare ut!

Tränset går att beställa HÄR för 475:-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det jacson tränset finns för 99 kr på ullared annars..

2010-12-18 @ 11:24:27
Postat av: Lisa

Kan ni (någon av er) inte göra ett inlägg med länkar till olika hästsidor där ni köper grejer? :)

2010-12-18 @ 12:18:24
Postat av: Linn Olsson

Anonym: Vad bra, där kom ännu ett bättre tips då. :)



Lisa: Jo, absolut. Vi skulle kunna fixa ett sånt inlägg :D



//Linn

2010-12-18 @ 12:44:54
URL: http://teamsl.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tjiiho! Det skulle va kul! :D

2010-12-18 @ 14:39:57
Postat av: Karin

ÅH, kan du inte vissa alla dina träns även de som ligger i lådor :O:D

2010-12-18 @ 20:25:18
Postat av: Anna Nordbeck

riktigt snyggt träns! vilken färg är det du har? brunt eller teak? vill veta hur den bruna ser ut, då jag letar mörkbrunt träns :)

2010-12-26 @ 18:07:30
URL: http://polif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0