Mina julklappar

Eftersom att det var flera som önskade få höra vad jag hade fått i juklapp, så får jag väl rabbla upp det då!
  • Pengar
  • Halvårs gym/friskis kort, får välja
  • Björn-borg parfym
  • Träns med lackad nosgrimma till Mahjong
  • 1000kr till att köpa träningsskor/springskor
  • Olika hårprodukter, serum droppar mm
  • Massa olika krämer osv från bodyshop
  • Ny Magnus Nordinbok till min samling (de ända jag läser, haha)
  • Kokbok  (  -.-  )
  • Innetofflor
  • Vetevärmare
  • Tidningar
Säkert glömt något men men.. Saker till hästarna får jag ju om det "behövs" till dem liksom, och utöver det brukar jag ju köpa själv, tex swarowski och sånt, om jag vill ha "onödiga" saker så att säga haha, så därför önskade jag mig inga hästsaker mer än lackad nosgrimma. Förhoppningsvis får jag en ny vinterjacka senare, vi får väl se hur det blir :) Köpte ju min röda häromdagen men det är mer en kul grej haha. Tror att mina körlektioner får tänkas till lite i juklapparna, och körkortet som jag förhoppningsvis lyckas ta sedan också. Så det var allt fina julklappar :)


Kommentarer
Postat av: hanna

Hej! Vad tycker ni om tretorn comfort?? Svara gärna, ni kan svara här, med en kommentar! <3

2010-12-29 @ 20:55:43
Postat av: Sofia Genne

Hanna: Hej! Jag tycker att de är jäkligt fula om jag får säga mitt.. Advance ska det vara :)

2010-12-29 @ 21:10:24
URL: http://teamsl.blogg.se/
Postat av: nathalie

hej! först och främst, bra blogg! :)

btw, kan du inte visa bild på tränset du fick? ;)

2010-12-29 @ 21:53:00
Postat av: Anonym

ska du verkligen börja med hoppning eller var det bara ett skämt ?

2010-12-29 @ 21:53:45
Postat av: Jessie

HAHHAAHAHA, kokbok! xD

2010-12-30 @ 10:24:57
URL: http://jossieochjessie.blogg.se/
Postat av: Sofia Genne

Nathalie: Det är beställt så kan ta det när det kommer :)

Anonym: Hela den videosvaren var oseriös..

2010-12-30 @ 17:39:04
URL: http://teamsl.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hanna: Hej! Jag tycker att de är jäkligt fula om jag får säga mitt.. Advance ska det vara :)



Okej, men nu kostar dom ju bara 600 på granngården :) kulle du kunna tänka dig att köpa ett par då då? :) <3

Tack så mycket för att ni svarade <3<3

2010-12-30 @ 18:44:10
Postat av: Sofia Genne

Hanna: JAG personligen skulle nog inte gjort det, utan kanske jobbat ihop eller sparat till ett par advance just eftersom att JAG inte tycker att de är så snygga. Men de funkar säkert lika bra om man tänker "användningsmässigt", så då är det ju värt pengarna liksom! Hoppas du inte genom mig funderar på om du ska köpa eller inte, för alla har så olika smaker, plånbok och krav på saker! Gör det DU tycker och känner! :D

2010-12-30 @ 18:50:10
URL: http://teamsl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej! <3

2010-12-30 @ 19:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0