Min alldeles egna gran!

Ho ho!
Idag har jag tillbringat en bra stund i stallet, och fick mig äntligen en skritttur med Mahjong i ljus! Har inte kunnat rida pollarna alls sedan jag kom hem, eftersom det är mörkt innan jag blir körd dit, halt, snöigt och iskallt :(

Har förberett lite tidsinställda inlägg också, lär inte hinna uppdatera så mycket då vi får gäster imorgon.. eller så blir det som vanligt, att jag råkar fastna vid datorn som vanligt. Haha, på julafton o allt..

Nu på eftermiddagen och kvällen har vi klätt granen och sånt, och jag fick mig en liten plastgran på mitt rum också.. den blev suuuupersnygg! Jag lovade min kära vän Ingrid att filma åt henne när jag prydde den, för tönteriets skull, och det gjorde jag givetvis! Och filmen är lite till er söta läsare också, för att ge inspiration! Den är GRYM!
Hemdesignad in i minsta detalj, varför inte ta vara på en del rosetter som bara ligger här o där på golvet o hyllan o skräpar liksom? Och eftersom jag älskar party så blev det en partygran! Riktigt svängig, eller?

(Skabbig som fan på filmen, osminkad och chillklädd, men hoppas att ni överlever! hihi)



Visst är den söt!? Har alltid önskat mig en rosettgran..

Kommentarer
Postat av: Ebba

De var den snyggast granen på längre Genne!

2010-12-23 @ 23:20:58
URL: http://ebbaekalek.blogg.se/
Postat av: Ingrid

hahahhaha tööönt genne <3

2010-12-24 @ 01:01:51
URL: http://dressyrmupparna.se
Postat av: Anonym

God Jul! :D

2010-12-24 @ 09:51:39
URL: http://ponnyproffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0