Jullov = nytt liv!

Yes, ni vet att jag snackade om det innan - "På jullovet ska jag bli nyttig, gymma och rida på RIKTIGT".
Rida och gymma har jag gjort hela tiden men det här med att vara nyttig ordentligt tappade jag väl bort på sommarlovet någonstans.. Innan dess, i åttan var jag extremt nyttig, nästan ohälsosamt ärligt talat. Så får det inte bli igen, men nyttig på lagom nivå är bra att vara :)

Började att äta havregrynsgröt och nu drar jag ut på långpromenader med hästarna! Gymmet kommer dock inte hinnas med idag tyvärr, men det blir minst två ridpass ikväll och sen även en promenad med Annie som bor nära mig. Super att ha någon att gå med, blir så mycket roligare!:D



Frågan är sedan hur man får sin 10-åriga lillasyster jogging intresserad..?
Det hade varit så praktiskt att ta med sig henne ut som pratar 24/7 - då hade man verkligen haft något att göra ;)

Vi hörs senare, det vet ni ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0