Hmm..

Alla era svar ang. min mage och kramperna som jag skrev om imorse pekar mot stress och överansträngning :/ Känns ju inte så himla bra.. Får vänta tills lovet och hoppas att det blir bättre då - annars ska jag såklart kolla upp det.

I alla fall är jag nöjd över att jag trots alla basiller gick till skolan idag - för om jag är peppad nu!
Betygssnackat massa med lärarna idag och det känns riktigt bra! Gud vad jag ska kämpa nästa år, jag SKA minst ha 300 poäng när jag går ur nian - that's it!
Nä gud vad mycket skol och betygssnack det varit från både min och Sofias sida idag - hästar ska det ju handla om!

Så hur ska mina hästar gå idag då?

Winnetoo - Skrittas och joggas i manegen i låg och avslappnad form i ca en halvtimma. Inga krav utöver att han ska vara helt avslappnad och gå i en lång och låg form.

Max - Maja (min syster) hopptränar honom i första gruppen för Maria Hagström.

Silvia - Jag hoppar henne i andra gruppen för Maria.


Min fina ♥


Kommentarer
Postat av: bella

ooooj är du bara 95a?! :O du ser ut att vara typ 18 haha....



vad heter du på bdb? :)

2010-12-14 @ 18:30:57
Postat av: Anonym

Haha blev jätteförvånad över att du var 95a! Trodde du var 93a.. :) Som Genne.



Skulle inte du och Genne kunna skriva ett inlägg om hur ni känner varandra? Umgås ni ens?

2010-12-14 @ 20:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0