Hemma!

Halloj igen, trevlig kväll jag fick.. fast nää!

Jag kan säga såhär, inom en halvtimma hände det här:
Rygg och axlar svullnade upp och fick tusentals SJUKT kliande utslag på sig, utslagen kröp uppåt mot nacke/hals och det började klia innuti hals och mun. Ansiktet fick utslag och svullnade, började med kinder och sedan såsmåning om runt MUNNEN, så jag kunde typ inte le ens (vilket jag gör hela tiden så det blev lite klurigt ;)) Så då åkte vi in till östra dirr..

SJÄLVKLART kommer världens snyggaste kille till doktor och sitter och tittar i pappren och säger såhär:
-Vem är det som är krasslig? Ehm.. oj, det är du va?
KUL kände jag bara, passande att jag har tre gånger så stor mun som vanligt! Kunde ju ha svarat:
-Yes, visst är det jag och jag har även en köttbulle facelook idag!

Nä, men sen kom en sån där typisk sjuksköterska..
"Åh, lilla gumman" "Det blir bra ska du se" pussinussi.. BLÄÄÄ. haha! Jag är stor nu ju, trött på att vara minst och puttinuttigast ÖVERALLT.. :@ Så är det väl när man har en fet glugg mellan framtänderna och lockigt blont hår? jaja, det är sånt man får ta ;)

Iaf så fick jag massa olika mediciner och kylpaddar och grejjer.. Nu är det bra igen och jag kan andas och allt känns sådär toppen! haha!

DOCK tror dom att jag förmodligen är allergisk mot choklad och nötter.. Choklad är väl super iofs då jag älskar det och det är onyttigt så då kommer jag ju undan det smidigt men NÖTTER? Fyfan vad jobbigt! Det roliga är dock att jag känner ju mig själv rätt bra efter femton år i mig själv (fast va, hur lät det där? Aja, who cares..) så jag vet liksom att jag kommer aldrig orka hålla koll på vad som innehåller nötter osv så jag kommer käka på och åka till sjukhus var och varannan dag I think. Men det blir ju en trevlig hobby, kanske kan börja cykla dit så blir det lite motion samtidigt?

Aja, jag antar att ni som följt mig länge inte ens är förvånade?
Jag råkar ALLTID ut för sånt här knasigt! haha.

Nu ska jag soooova, imorgon blir det tidig uppgång och åka och handla nyårs kläder med Eddie stackarn. Älskar att plåga killar i butiker, länge länge ;)

Vi hörs!


Det är nästan så jag undrar hur jag orkar med mig själv ibland! Är inte det fascinerande..?




Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag är nötallergiker och precis samma sak hände mig när jag var ute och sprang i somras. Haha då är man inte vacker!;)

Kram och tack för en bra blogg!

2010-12-26 @ 00:48:37
URL: http://equestrianme.blogg.se/
Postat av: Juliaa

HAHAHHA älskar dig

2010-12-26 @ 00:56:50
Postat av: Stella

såg på en skvallerblogg (minns inte vilken) att dom skrivit om ditt nya SNYGGA träns t winnie. och att du köpt det på tradera och blabla. sjukt stört att ens nämna det, du kanske inte ens läst det inlägget, men iaf så blev jag faktiskt arg. jag menar, bara för att du är storbloggare så får du inte köpa begagnade/saker från tradera/blocket/hästnet. som sagt, sjukt stört och du är världens skönaste människa ;)

2010-12-26 @ 12:52:35
URL: http://dufina.se
Postat av: Stella

du kanske inte ens köpt det på tradera ;) heh, krya på dig iaf!

2010-12-26 @ 12:53:35
URL: http://dufina.se
Postat av: Madde

Hahaha, stackare :(

Och jag har sagt det förut - men jag ÄLSKAR verkligen dina tänder ;) Det är hur fint som helst med glugg ju, önskar jag också hadde det! :D

2010-12-26 @ 13:55:28
URL: http://maddeelin.blogg.se/
Postat av: Linn Olsson

Stella: Haha, ja har också sett den diskussionen!;D

Det roligaste är att det inte ens är köpt på Tradera (inte för att jag har något emot det) men det är liksom inte köpt där. Jajaja, låt dom hållas, kul att det är så intressant att diskuttera mitt träns ;)



Kramis Linn

2010-12-26 @ 14:12:47
URL: http://teamsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0