Godmorgon

Godmorgon, förlåt för dålig update igår hörreni. Han inte gå in på bloggen någonting, sån tur var hade jag i alla fall förberett med ett tidsinställt inlägg som ni fick där runt 12 snåret :)
Många utav mina inlägg skrivs just tidsintsällt, hur bra som helst verkligen! Då kan man skriva när man har motivation och sedan lägga dem på dagar då man vet att tiden inte riktigt kommer räcka till :)

Idag ska jag trimma Silvia & Winnetoo på ängen direkt när jag kommer hem från skolan så jag hinner med annat sedan. Jag uppdaterar er mer sedan!




Kommentarer
Postat av: Petra

Hur får man bort ridån och den jädrans handen som visas överst på sidan hela tiden på bloggen? Den är ju sjukt irriterande och de är bara på soclog det är så?

2010-12-03 @ 10:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0