Ett helt år har gått..



År 2009 -
Ja, vad ska man säga?
En bergodalbana utav känslor och resultat.. Tuffaste året inom ridsporten för mig? - Utan tvekan!
Men vi tog oss från 80cm Clearround till 110cm regionalt. Så visst gjorde vi stora framsteg, men som jag och vi ihop kämpade.

Att vara fjorton år och sitta på en svår ponny med tusen blickar på sig på tävlingsbanorna var INGEN barnlek för mig ska jag säga. Jag mådde psykiskt dåligt där ett tag över att från ingenstans få en stor blogg och bli så intressant för alla - samtidigt som många ville trycka till mig och la all skit dom kunde på Winnetoo vilket fick mig att bli helt sönder stressad och osäker.

Men som jag har lärt mig, tagit mig upp och sett igenom dom där elakheterna. Förstått VARFÖR jag blivit en slagpåse för andras missnöje med sig själva och sin avundsjuka, förstått att det varken är fel på mig eller Winnetoo. Vi kan lika bra som vem som helst faktiskt, och det har vi bevisat för oss själva - vilket räcker alldeles lagom för oss :)

Idag tävlades årets absolut sista tävling, och ännu ett år har gått.
Det har hänt så otroligt mycket, så otroligt många minnen och så otroligt många olika känslor! Helt sjukt.

Ska ta och klippa ihop en likadan film från alla årets tävlingar med lite "Good memories" klipp i tänkte jag, när jag får tid någongång! haha. Nä, men snart ska jag fixa det. Kul att ha faktiskt :)


Vägen hit har inte varit enkel, men vem fasen påstår att det ska vara det?
Det spelar ingen roll vad någon annan säger, DU är bra som DU är ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det e lite dålig uppdatering från ditt håll sofia ;) kan du inte berätta vad du fick i julklapp?

2010-12-27 @ 16:46:37
Postat av: Anonym

Ja det har hänt mycket med dig vännen sen du fick Winnie... Du har utvecklats så mycket på alla plan, både ridmässigt och som person. Det har varit mer än tufft stundtals, men se så mycket du vunnit på att gå igenom det.

Du är en underbar tjej Linn, och du förtjänar verkligen all lycka om framgång <3

2010-12-27 @ 17:07:24
Postat av: Tove

mitt namn försvann från min kommentar av någon anledning, men jag som skrev den innan :P

2010-12-27 @ 17:08:00
Postat av: sanna

mena du 2009 eller mena di 2010?:)



bra inlägg, ni e sjukt duktiga linn!<3

2010-12-27 @ 17:22:24
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Disa

Du är hur duktig som helst och du har gjort ett superjobb med Winnie, glöm inte det :)

2010-12-27 @ 17:24:05
URL: http://lifeofdisa.blogg.se/
Postat av: Oliviachronwall

fin video.

men vad heter den låten som är typ du är bra som du är ngt? ;D<3

2010-12-28 @ 00:40:45
URL: http://oliviachronwalll.blogg.se/
Postat av: bella

du rider så sjuuukt bra!

2010-12-28 @ 10:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0