Enormt mäktiga

Detta är riktigt, riktigt, riktigt mäktigt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag blir så trött på såna filmer. Fattar inte varför ridsporten ska nedvärdera andra sporter så jävla mkt. Visst många tycker att ridning är mesigt och att det är bara töntar som rider, man varför ska man själv sjunka så lågt och nedvärdera tillbaka? Oftast är det fotbollen som vi nedvärderar mest, men jag har både ridit och spelat fotboll, och fotboll är MINST lika svårt som att rida. Det går inte ens att jämföra, det är så olika.

Visst, jag har också ridit förbi folk som har skrikit att höst är bäst på smörgås och sånt, men allt blir bara värre med facebook grupper, youtube filmer osv osv. Om vi inte skulle bry oss, om vi inte skulle ta åt oss av vad andra säger, tror ni inte att dem skulle bli tystare då? Varför kan vi inte bara njuta av att utöva en helt unik och underbar sport UTAN att nedvärdera andra sporter såsom fotboll och hockey?

2010-12-12 @ 10:30:55
Postat av: Ida

Haha men vem bryr sig (du ovan)? Man behöver inte bry sig och ta åt sig som du uppenbarligen gör. Dessa videos är väl snarare till för att vi ska vara stolta över vilka mätkiga djur vi faktiskt hanterar. För om min pojkvän skulle kolla på detta, skulle han bry sig eller? nej knappast! haha

2010-12-12 @ 11:27:48
Postat av: -

löjligt tycker ja :)

2010-12-12 @ 18:34:01
Postat av: S

översta filmen, den stämmer verkligen, det är mitt liv. rysningar när jag ser den, känner verkligen att jag inte ska ge upp och sluta försöka bara för att jag har haft motgångar. det är levande djur och jag är inte dålig bara för att jag inte kan prestera på tävlingar.

2010-12-14 @ 17:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0