Dagens outfit

Hoppträning på skolan, dock gjorde jag egna övningar då jag sätter igång mina pollar. Dock är jag alltid den som tycket det är viktigast att matcha i skolan, och att endast ha märkeskläder osv, givetvis. Annars är man ju ute!

Så detta är dagens outfit a la genne:


(Och ja, jag har dressyrsadel + att bilden är tagen snett uppifrån från en annan häst,
så därför ser jag ungefär 300 meter för stor ut istället för lite som jag brukar)

Min outfit:
Hjälm: GPA
Jacka: Horse wear (sponsrad, ELIT ponnydressyr 2009 Ljrk)
Byxor: Team Sportia
Stövlar: Tretorn
Vantar: Ullared

Ländtäcke: Allas älskade Ullared!

Ironi är det bästa som finns :D


Kommentarer
Postat av: Ebba

Tretornstövlar, ett måste vid hoppning! Även om det är budgetvarianten, mer känd som "gummistövel". :)

2010-12-15 @ 21:47:21
Postat av: Anonym

Sniiiiggt!

2010-12-15 @ 22:17:30
Postat av: Clara

Jävlar vilken schtekig outfit!

2010-12-16 @ 15:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0